Fiat_man Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 ok, folkens! eg trenger seriøst hjelp no!! må ha en fiat uno kasse fortere en F*** noen her inne som vet om et heløt forbanna sikkert sted eg kan finne en!!! noen internett adresser! telefonummer?? eg bor i bergen, vist d er i nærheten av bergen hadde d vært jækkla bra! takker på forhånd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Jeg kan mest sannsynlig skaffe en til deg. Er usikker på pris, men kan høre. Er fra en 94 modell Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Bor et stykke unna bergen men det er ikke all verden i frakt med linjegods... Ring han her.. 908 81 085 Arnfinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg