L&D Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 88. mod. Mazda B2000 pick-up vurderes solgt. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=503686&username= -Bilen er hvit med endel bulker og lakkrust. (forrige eier kjørte sement med den.) -Godkjent til juni 2006 -byttet toppakning/planslipt toppen -Ny termostat -Ny håndbrekk vaier HS -4 Gode helårs dekk -Begge baklyktene er sprekt, følger med en ny -Lappet planet for rusthull -Dørlåsen på høyre side er brutt opp :-) -Følger med overbygg til planet som jeg ikke aner tilstanden på -årsavgift betalt/ingen heftelser -er sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten, er bare til å spørre Bilen er ikke noe fin og se på og finnes ikke komfortabel å kjøre (ihverfall ikke på brostein) Praktisk og driftsikker bil (tror jeg) Bilen står i Bergen. Innbytte i liten billig bil mulig. Bud ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by L&D Bilen er ikke noe fin og se på og finnes ikke komfortabel å kjøre Tror dette er noe av mest ærlige jeg har hørt fra en bilselger:) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Ærlighet varer lengst har jeg hørt et sted:rolleyes: Selv om bilen er stygg er den verdt mer en del mer enn 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 btw: er ny clutch på skuten og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ingen som trenger arbeidsbil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Kan du slenge opp noen bilder? Skal til Bergen snart på jobb så det er interessant! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Skal prøve å huske å ta noen i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 er denne solgt? hvis ikke vil jeg komme og se på den. Send meg pm med et tlf nr så ringer jeg deg for avtale Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 gutten e på quarten for tiden, men han kommer hjem på søndag.... 92269534 e nummeret... gi han en lyd, så skal enten eg eller han klare å fikse en visning i åsane eller fana området i begynnelsen av uken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 denne bilen er veldig fin å bruke som tilhenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Jeg vurderer denne bilen, men jeg trenger en prisantydning. Jeg ser for mye av folk som vil ha overdrevent for bilene sine ;-) (men det vil jeg også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Er det 4WD? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by L&D Ærlighet varer lengst har jeg hørt et sted:rolleyes: Selv om bilen er stygg er den verdt mer en del mer enn 1500,- Uansett hva som blir lagt ut til salg her byr en eller annen 1500,- Virker det som, da. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 klart folk vil ha mest mulig for bilene sine... nei det er ikke 4wd... tror gutten ønsker ca 12k for den... ikke sikker på dette. regner med han svarer selv når han kommer seg hjem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg