p10 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Til dere som har senkefjærer på Primeraene deres: Slites bakdekkene mer på innersiden enn yttersiden? Dette var et STORT problem på den bilen jeg hadde før (BMW E30)... Tenkte bare jeg skulle sjekke før jeg får montert senkesett på P10'en min! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Det har jeg ikke sett.... på bilen min i vaffal. Ser bra ut. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 det som blir med bmw'er når du senker dem er vel at castern blir rimelig fucked, at julene skrår innover, og da sier det seg selv at innsiden blir mere slitt. vet ikke om primeraene har et problem med slikt. blodsenka bmwer ser skikkelig teit ut spør du meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by sony606 det som blir med bmw'er når du senker dem er vel at castern blir rimelig fucked, at julene skrår innover, og da sier det seg selv at innsiden blir mere slitt. vet ikke om primeraene har et problem med slikt. blodsenka bmwer ser skikkelig teit ut spør du meg :D Camber`n;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Så det er ikke noe problem på Primeraen? Skal bestille meg fjærer fra Nissan til uka regner jeg med... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by sony606 det som blir med bmw'er når du senker dem er vel at castern blir rimelig fucked, at julene skrår innover, og da sier det seg selv at innsiden blir mere slitt. vet ikke om primeraene har et problem med slikt. blodsenka bmwer ser skikkelig teit ut spør du meg :D Kjørte som regen en sesong på et sett dekk på E30'en min... Å da kjørte jeg på korden på slutten!! Ganske slitsomt! :D Pluss at bunnpanna slo nedi HELE tida, ble ganske proff til å lappe bunnpanner på E30 etter hvert! Satser på at Primeraen blir bedre! ;) Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by p10 Så det er ikke noe problem på Primeraen? Skal bestille meg fjærer fra Nissan til uka regner jeg med... kommer helt an på hvor mye du skal senke den. jo mer senking, jo mer slitasje... med mindre du ikke sender bilen inn på 4 hjulskontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 4-hjulskontroll er et must! Unødig dekkslitasje pga feil hjulstilling er unødvendig dyrt i lengden... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg