Tor O'Connor Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 jeg har nettopp kjøpt meg en pioneer DEH-P 3630MP. det fulgte ikke med fjernkontroll. det jeg lurer på er om jeg anskaffer meg en rattkontroll (IR) må jeg da kjøpe en mottaker for å ha på spilleren eller er det allerede klargjort på spilleren for IR stråler?? Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er det ingen som kan hjelpe meg? Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Nær sagt alle Pioneer hovedenheter er klargjordt for IR fjernkontroll. Du trenger ikke å montere noen mottaker, kun dersom du skal overgang fra bilens fjernkontrollsysetm. Se evt instruksjonsboka.... Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 takk for respons. er ikke så inne på dette her, men har prøvd en del forskjellige pioneer- fjernkontroller (rattkontroll) å det er ikke antydning til at fjernkontrollen vil styre spilleren Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Tor O'Connor takk for respons. er ikke så inne på dette her, men har prøvd en del forskjellige pioneer- fjernkontroller (rattkontroll) å det er ikke antydning til at fjernkontrollen vil styre spilleren Denne modellen har ikke mulighet for fjernkontroll.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Denne må betjenes manuelt. Du skulle heller invistert i en litt dyrere modell som koster litt mer men jeg ser at både rattfjern kontroll og trådløs fjernkontroll koster ekstra i Norge. F.eks Pioneer DEH-P5600MP følger trådløs fjernkontroll med i pakkene men ikke i Norge skjønner jeg. Om det er Pioneer AS eller forhandlerne som er kjipe vet jeg ikke. Ha en god dag så lenge! Originally posted by Tor O'Connor jeg har nettopp kjøpt meg en pioneer DEH-P 3630MP. det fulgte ikke med fjernkontroll. det jeg lurer på er om jeg anskaffer meg en rattkontroll (IR) må jeg da kjøpe en mottaker for å ha på spilleren eller er det allerede klargjort på spilleren for IR stråler?? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by http://www.megabillig.com Denne må betjenes manuelt. Du skulle heller invistert i en litt dyrere modell som koster litt mer men jeg ser at både rattfjern kontroll og trådløs fjernkontroll koster ekstra i Norge. F.eks Pioneer DEH-P5600MP følger trådløs fjernkontroll med i pakkene men ikke i Norge skjønner jeg. Om det er Pioneer AS eller forhandlerne som er kjipe vet jeg ikke. Ha en god dag så lenge! Tror nok heller dette skyldes pioneer sine leveranse inn til norge. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg