slayer Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Ønsker å kjøpe en ascona b som må være i bra stand og mest mulig strøken..2dørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Er fler på autodb :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 har kikket der, men syns ikke de ser så bra ut.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 up up and away.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 dårlig med gammle asconaer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ja det ser det ut til gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Vanskelig å få tak i gode Ascona B'r har også jeg erfart. De fleste som eier dem er jo (som oftest) oppi årene og henger ikke på internett.. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Trydal Vanskelig å få tak i gode Ascona B'r har også jeg erfart. De fleste som eier dem er jo (som oftest) oppi årene og henger ikke på internett.. Ikke lett nei.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 da jeg handla min første, kjøpte jeg litt lokalaviser for østfold og hedmark. oppland og telemark er sikkert bra og. Ascona kom forresten bare med 3 dører på A og C modellen. ikke B. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg