|MR2|Fredrik| Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Jeg fikk ikke den Primera`n jeg i utgangspunktet hadde tenkt meg, men har nå mulighet på en annen Primera som befinner seg i Fredrikstad! Nærmere bestemt sanbekveien.. Trenger litt vei beskrivelse fra Drammen :p Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 du vet vel hvordan du kommer deg til fredrikstad? når du har kommet til fredrikstad er det bare å titte i et kart :-) Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Er den rød? 97 modell? Uansett..du kan jo bare be han møte deg på Esso Grålum f.eks..da bare kjører du E6 nedover fra oslo til du kommer til stooore skilt for Quality Hotel, så tar du av å kjører inn på bensinstasjonen :D Enklere blir det vel ikke? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Har en tilsalgs i Røyken, kun 15 min å kjøre..... Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|MR2|Fredrik| Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Mike Sierra Har en tilsalgs i Røyken, kun 15 min å kjøre..... Javel... Gi meg litt info da :) Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 http://www.gulesider.no/gsi/route.do <<<--- Veibeskrivelse, hvis det hjelper noe.. ;) Eller så kan du jo kanskje få han typen til å møte deg på Esso Grålum, ved quality hotel.. Er nok det enkleste :) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Min er til salgs den også :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg