SilverBig Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Skal ha 120.000 km service på min A4 i sommer. Noen som vet hva det koster, og har tips til hvor man bør få dette gjort? Snap Drive? Sverige? Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Sverige eller Tyskland, blir mye bedre utført og billigere. Har hørt så mye tull om f.eks møllers kontroller her i Norge. Er ikke sikker på pris.... Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 det er vel bare mennesker som jobber på møller i tyskland også vil jeg tro... vil du spare penger bør du kanskje kombinere verkstedbesøket med en sverigetur. når du skal selge bilen ser det mer betryggende ut for kjøper at bilen bare har vært på merkeverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilverBig Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Noen som har erfaring med Kjell Johansson Bil AB i Strömstad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexiplex Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Jeg vil anbefale at du hører med Audisentrum på 22 500 544, info@audisentrum.no eller http://www.audisentrum.no Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg