EspenB Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Er på vei til å handle S3, men har blitt litt usikker i det siste da jeg ser at flere av bilene til salgs i Tyskland har fått byttet motor, og det på rundt 100k km. Lurer på om det er noe kjent fenomen dette her, for jeg har fulgt med en stund, og kan ikke si jeg har fått med meg at det skal være noen svakhet på disse motorene som tilsier at de bare varer 100k. Noen som har noe info om dette eller har kjennskap til fenomentet? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Ikke hørt noe om det på de engelske forumene... http://www.tyresmoke.net/ubbthreads/postlist.php?Cat=1,2,12,15,22,25,26,27,3&Board=a3 http://www.audi-sport.net/ubbthreads/postlist.php?Cat=1,10,15,105,200,900,1000&Board=a3s3 Og er jo en 1,8t så virker jo holdbare iallfall.... BTW: Bytta på min oxo, men av helt andre grunner... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by EspenB Er på vei til å handle S3, men har blitt litt usikker i det siste da jeg ser at flere av bilene til salgs i Tyskland har fått byttet motor, og det på rundt 100k km. Lurer på om det er noe kjent fenomen dette her, for jeg har fulgt med en stund, og kan ikke si jeg har fått med meg at det skal være noen svakhet på disse motorene som tilsier at de bare varer 100k. Noen som har noe info om dette eller har kjennskap til fenomentet? Grunnen er sikkert pga. Den farten bilen blir påkjent hver dag, vil eg anta. Det er jo noe annet en svingete norske veier. Liksom litt annen sliting av motor av her i norge: du ligger kanskje på det meste hver dag i ca 120. å der borte: De ligger på motor veien i 180++ å det kanskje over litt lengre tid, vil tro det er mer slitasje. Men eg vet ikje:) Mvh Daniel Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg