Mandel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 så sant så sant :) men penga flyr når spriten er billig :D jeg og en venn betalte 1300 kr for lakk vi bestilte fra danmark..pakka veide ca 20 kg, og i toll måtte vi betale 900 kr, og beh. gebyr på 400.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 holder meg vekke fra spriten, har for mange uhell med den, senest forrige helg, øl er bedre :) men men *back to topic* Vil ha min VW Volf snart :) tar meg nok en tur rundt på diverse høggere her neste uke når jeg har ferie, burde nå finne meg en kondemnert Vento på en av de 4 høggerne. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 takler ikke ølsmaken jeg :) *im a sissy* hehe.. vil tro at du finner minst en vento, men det som er litt synd er at det er stoor tjangs for at fronten er smash :(.. men man vet ikke før man har sjekka.. Ha en god skattejakt :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 trikse med å like øl er å lage deg "raddler" øl og cola, da blir du vandt med ølsmaken, var slik jeg begynte i 14års alderen :p joda, er nok trolig med smasha front, men får se hvilke godbiter jeg finner. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 prøvde det der med øl og cola en gang for 4-5 år siden.. spøy og spøy som bare det ;p hehe..dessuten har jeg 1 meter og 95 cm som må fylles opp med øl før jeg kjenner noe virkning, så da er spriten både billigere og mer effektiv for meg :D hehe men nå får vi holde oss til topic :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 hehe, en avsporing til, jeg tåler lite og ingenting, er godbrisen etter ca 8 pils, har 1m og 84cm og fylle opp, men er bare 56kg. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 har nettopp sittet og regnet litt på økonomien min, får lite og ingenting i ferie penger (ca 4500,-) i mnd skifte, så blir lånet på bilen trukket, så jeg har ca 2000 spenn å leve for en hel måned! *grøsse* og jeg er blakk nok som det er fra før, eier ikke nåla i veggen utenom bilen nå. så planene om vw volf får legges litt på is viss jeg ikke finner en vento eier i nærområdet! :mad: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Face the facts.. Ta bussen, snylt på family'n og bygg deg en VW Volf! :) Hehe... Det kommer seg etterhvert mono! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 buss er jo nesten like dyrt. er ikke bensin pengene som tyner meg, men allt annet dritt som får lommeboka til å krympe. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg