G.T.I Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Det stemmer at fronten fram til bakdørene på golf 3 er samme som på vento? Siden det ikke er no forum for denne bilen spør jeg her ;) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 vento panser og golf panser er forskjellig, kan riktignok bytte om hverandre..men da må lykter og grill følge med også.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 for å sette på vento front på en golf må du bytte panser, frontplate, grill og lykter... værre er det ikke.. resten er likt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 og dette blir pent! liker vento modden på Golf3, men hvilken modell av vento må du da bruke? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 kan bruke alle modeller.. fronten er jo lik samme hva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 min inspirasjons kilde: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 clean og fin;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 yep, mangler tilogmed blinklys :p men eneste jeg ikke liker, er disse "puppe" speilene.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by mono yep, mangler tilogmed blinklys :p men eneste jeg ikke liker, er disse "puppe" speilene.. Er enig med deg der mono... Huff..:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 takk for det. Det var egentlig bare det jeg lurte på. Skal bare ha noen golf 3 lykter og grill på en vento.. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Er det noen vento eiere her som har lyst på Golf 3 front? jeg vil seriøst bytte front med noen! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 jeg vet om en..men han trenger panser også husk på at vento lyktene ikke er like fine og blanke som de over! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 angel eyes finns også til vento, så jeg finner nok på en løsning ang. lykter etter vert! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 men han trenger panser? han får jo Golf 3 panser viss han bytter. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 sant det..han bor ved gardermoen..kan snakke med han så kan jeg be han kontakte deg om han fremdeles var int. ?! mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg