Supraguy Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Dette er en liste som er helt riktig. Den inneholder halvparten av de 500 bilene. http://cars.ign.com/articles/519/519162p1.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1dM4573r Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Logikk følger: Da er den jo bare 50 prosent riktig :-p Uansett, det mest positive overraskelsen er mengden av gamle klassikere. Nammenam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by V1dM4573r Logikk følger: Da er den jo bare 50 prosent riktig :-p Uansett, det mest positive overraskelsen er mengden av gamle klassikere. Nammenam! Ja, men lista over de 250 bilene er jo 100% riktig.. Det er mange lister som er feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Er det noen som vet når GT4 kommer ? Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by cato69 Er det noen som vet når GT4 kommer ? Spillet kommer vel ute i høst en gang. Lurer på om det var oktober.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 HÅPER på mer GAMMLE BILER!!!!!! alt for lite av det! mer fra 60 til 90 tallet, det som er MORRO :) ... OG blir det slik tuning som på gt-3 at man kan trimme og slik? får da for all del håpe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by MrKadett noe skuffa over den lista der! håper på mer fra 60-90 tallet!! men det er vel og drømme........ Kjøpte GT-4 Prologue , jeg er ingen mester på ps2 men runde spillet på 3-4timer :rolleyes: men spillet og kjøringa var for seg godt. Men dårlig med drifting muligheter forhånd til gt-3 synes jeg Jeg har ikke prøvd det jeg. Det var sjipt at det var dårlig med drifting, det var noe av det jeg gledet meg til å drifte med en gammel Chevrolet Camaro f. eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 hehe, editere bort det jeg siden jeg skrev det samme omtrent en annen tråd, men OK :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by cato69 Er det noen som vet når GT4 kommer ? Har hørt rykter om december jeg men..:rolleyes: *blæh*, uansett virker det som evigheter!:( Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 bare det går ann å velge mellom forskjellige pop-off vent. så blir det litt mer utholdelig enn 3'ern på enduro-race.... + litt mer trim option's da..... fett blir det vel uansett?! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by dusico bare det går ann å velge mellom forskjellige pop-off vent. så blir det litt mer utholdelig enn 3'ern på enduro-race.... + litt mer trim option's da..... fett blir det vel uansett?! Helt enig. Men noe som er noe skikkelig dritt, er at du ikke kan høre pop- off ventilen utenfra bilen på gt4 . Kunne i alle fall ikke det på den filmen jeg har.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Det er fult mulig å drifte i gt4 prologue men det er bare litt vanskeligere og mer realistisk plus at ingen av bilene har noe drifte venlig set up. det blir nok kulere når du kan få satt opp bilen for drifting :D Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Det kommer vel i slutten av nov begynnelsen av des..... http://www.tothegame.com/ps2.asp?sort=title&filter=g Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 hvordan kan de ta med 2 hyundai, 5 daihatsu (!!!), 3 versjoner av Subaru Legacy stasjonsvogn og så videre uten å ta med en eneste volvo eller stock porsche? Hvor er Koenigsegg, Ferrari og Lamborghini? :eek: :eek: :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by bludnik hvordan kan de ta med 2 hyundai, 5 daihatsu (!!!), 3 versjoner av Subaru Legacy stasjonsvogn og så videre uten å ta med en eneste volvo eller stock porsche? Hvor er Koenigsegg, Ferrari og Lamborghini? :eek: :eek: :eek: :eek: De merkene sa nei til å bli med i spillet... Vet ikke hvorfor.. Men jeg tror ferrari kommer, har bilde av en ferrari enzo i fra spillet..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg