Justice Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 jeg har Porche Carrera GT, McLaren F1 og Saleen S7 og alle med 2222hk. har 400m på 5:41:) Siter Saab 900 Turbo 8v http://www.saab-racing.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 400m på 5.23 Topspeed 346mph Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Takk ThaBoZZ! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Tombra Takk ThaBoZZ! np ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 takk, takk, takk ThaboZZ;) har nettopp begynt å spille..VW Golf GTI..helt stock :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hva er den beste begynnerbilen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hvem som helst egentlig... Kjør deg opp til Class S slik at du får tak i BMW M5, det er den beste bilen, selv om du får under 2000hp på den så går den best pga vekt osv ;) Drar det meste med den :D Pink slip så satser du bilen din, vinner du får du bilen du kjører mot, taper du mister du bilen din :) Jeg vinner mot alt som er med M5en min nå :D:D:D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Jaguar XK8: 3:44 Toppspeed: 369MPH Maclaren F1: 3:08 Toppspeed: 568MPH Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Klarer ikke kjøre under 12-13sec med s2000 med 762 hester Funker save på noen måte ? har lastet det ned. De orginale bilene med 300 hester tar meg jo.. Og da har jeg ca 100 mph ved mål på 400 meter slappt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode79 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 det er vanskelig å stille inn innstillingene i "garage>tuning" syntes jeg, men er dette viktig for at bilen skal gå bedre??? Siter dette fyller opp tunet og garasjen hjemme: '91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min) '76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens) '65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens) '94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens) '86 BMW 320i (bror) '74 Opel Commodore GSi Coupè (bror) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ser stor forskjell, selve girene ,sant ? først prøver du der,så går du på den som heter showofff, så analyze . der er ca tid du kan få med oppsettet ditt. Vanskelig å stille inn. Må ha nok kraft til å dra girene også, samtidig som toppfarten må holde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode79 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 takker... har ikke spilt så mye enda. oppdaget spillet nå netopp :) Siter dette fyller opp tunet og garasjen hjemme: '91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min) '76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens) '65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens) '94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens) '86 BMW 320i (bror) '74 Opel Commodore GSi Coupè (bror) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeeK Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Skikkelig fett! :D Siter / / / www.BMWM5.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Slike spill er livsfarlige i eksamensperioder !! Gidde linken til en god del i klassen, og samtlige sliter med å levere oppgaven grunnet spilling :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Går det ann å save spillet ? ser jo save knappen men.... Får bare 1700 hp i McLaren F1,jeg.. what to do ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg