MAGUN Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Noen som vet om det går ann og resize mange bilder samtidig i Photoshop? Og hvordan? Skal legge ut bilder på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 nei, det går nok ikke som jeg vet, men du kan åpne fler bilder og bare trykke image og image size, og etterhvert har du så teken på det at det går unna som bare faen. Snakker erfaring hehe:D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Det går fint som fly det ... Gå på File --> Automate --> Web photo gallery Så er det bare å trykke seg videre, velg sourcekatalog og katalog bildene skal legges i og klikk ivei. Den lager også hele galleriet ferdig for deg i HTML hvis du vil, du kan også velge litt hvordan det skal se ut. Tror ikke du kan resize bildene til mer enn 800x600 though, men det holder jo egentlig lenge for webbilder det. Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Det sier du nå? Du sku visst hvor mange ganger jeg har trykka meg gjennom hehe Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Man kan også lage en Action der man legger inn Resizing.. Kort fortalt er action noe man gjør om man skal ha gjort noe mange ganger for eksempel. Man "tar opp" hva den skal gjøre, og så kjører man den actionen på de bildene man vil.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg