911ruf Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 er noen solgt ny i norge???trenger typegodkjennings nr der..... anyone?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Det ble solgt en 6-7 stk ny i norge......... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 nice...vet du ikke tilfeldig reg nr på en av di???trenger sårt det for å bruke typegodkjenningsnret der er nemlig ikke det på bruktimporterte biler...så blir vr6 godkjent ombygd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Kan undersøke litt, for jeg tror det var en kar i nærheten her som var en av de som kjøpte ny G60 Golf. Kommer tilbake med svar om noen dager......... Må bare leke litt kripos først......:cool: Men du kan ikke bruke reg nr på importbiler? Har vognkortet liggende på min gamle G60. Fikk det pussig nok tilbake i posten et halvt år etter et innbrudd der de stjal alle slike papirer........:rolleyes: Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by EspenB Kan undersøke litt, for jeg tror det var en kar i nærheten her som var en av de som kjøpte ny G60 Golf. Kommer tilbake med svar om noen dager......... Må bare leke litt kripos først......:cool: Men du kan ikke bruke reg nr på importbiler? Har vognkortet liggende på min gamle G60. Fikk det pussig nok tilbake i posten et halvt år etter et innbrudd der de stjal alle slike papirer........:rolleyes: problemet er at det i biltilsynets papirer ikke står typegodkjenningsnr på importbiler...teit system...og di kan ikke søle på g60..og så kommer di fram...idiotisk system...si fra hvis du finner noe da...på forhånden takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg