Kjetl0vB Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Her er min første test.. brukte lang tid.. og ser i etterkant at jeg kunne brukt mye lenger..!! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Bra den da.. Du burde bare ta grillen, å få tilbake den originale fargen, den er jo blå nå og skilte. Og kanskje litt sintere øyelokk, hvis du skjønner hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Må si den var veldig bra til å være første mod! Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 bra til å være din første, men jeg synes lakken ser litt falsk ut.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Tusen takk for tilbakemeldinger!! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 kul for din første mod.. men den ser litt trøtt ut:p som supraguy sa, så må nok øyelokkene bli litt sintere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 ska komme tilbake med det :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg