Trygve_ Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 hva betaler dere som har gti i forsikring? hvor stor forskjell er det på 8v og 16v? enda dyrere på g60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 6700.- Gti 8v 12000 km delkasko 30 % bonus i mitt navn Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Skillz2k 6700.- Gti 8v 12000 km delkasko 30 % bonus i mitt navn 3000 betaler jeg på min rallye g60 i far sitt navn (delkasko) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Rallye 3000 betaler jeg på min rallye g60 i far sitt navn (delkasko) Klar over at jeg kanskje betaler litt mye men forrige bilen jeg eide krasjet jeg og den stod i min far sitt navn. Jeg klarte da å få han kastet ut av If og erklært uønsket som kunde der. Så siden den gang må jeg forsikre alt i eget navn og min søster får heller ikke lov å forsikre noe på ham eller min mor :D Det er liksom ikke så meget å gjøre da enn å forsikre på seg selv Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg