Fjøslukt Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Lurer på å bytte til effektanlegg på min Mitsubishi Lancer, men det må sveises selv, og jeg skal i armyen nå, så jeg lurte på følgende: For en bra lyd ved kun å skifte ut bakpotten, slik at jeg slipper å sveise på nye rør hele veien. Uansett skal jeg bare ha fra forgasser og bak.. Har kun en endepotte, så jeg lurer på om jeg for bra lyd ved å bytte ut denne med en Simons bakpotte... Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 simons er vel bedre kjent for masse lyd og ingen effekt... har selv en simons potte bak, og det bråker noe helt for jævlig..menmen, alt hva man vil ha :) det du kan gjøre hvis du bare vil ha lyd er å kappe av potta bak, og kjøpe ny potte og sette den fast med eksospasta og eksosklemmer. sveising vet jeg ingenting om, så kanskje det er bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Ta bort bakpotta og sett på tretomms rakt rør, kjøp noen skjøter som gjør røret større så slipper du å sviese, ble tøff lyd på den opelen gsi som fikk den modden. Skal gjøre det samme med micraen å men tror jeg kommer til å sveise.. Billig Jallamekk som funker.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Har du en "vanlig bil" så er vel lyd det viktigste. På torshov bilrekvisita får du kjøpt rør og rør bend i de fleste dimensjoner, også i rust fritt. Lyd potene er ifra simons. ikke noe sveising, det er rør klemmer. Bygde det på en gti jeg hadde, ble veldig bra!! da kan du bestemme selv hvor mye lyd du vil ha. :D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøslukt Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Så etter det jeg forstår, vil jeg få en bra lyd hvis jeg bare skifter ut bakpotten min, med en simosn potte fra BilXtra og ikke skifter ut noen rør? Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 jupps, du vil få ganske så fin lyd ja :) har gjort det på primeraen min, men jeg gjorde en ganske så stor tabbe når jeg monterte den på. endestussene til nypotta ble litt for langt under, og ligger bittelitt skjult av støtfangern, og da blir veeeeeeeeeeeeeeeeldig mye lyd samlet opp der og blir reflektert RETT inn i kupeen, og det vil du ikke, trust me! så monter den med endestussene stikkende 5-10cm utfor eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 eg har tatt av potta mi bak på lanceren min og satt på simons 2.5" potte!! _GROM_ lyd!!! skikkelig FET lyd! Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Du får ikke _fet_ lyd av biler som i utgangspunktet ikke er spreke.. blir bare masse bråk. Min mening hvertfall Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg