sonixz Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Link : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=463302&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Digg bil, hadde jeg hatt penger så hadde jeg ikke nølt med og kjøpe :) Men får drøye et par år... Men hvor mye forlanger du for den, sto ikke i annonsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by le0n Digg bil, hadde jeg hatt penger så hadde jeg ikke nølt med og kjøpe :) Men får drøye et par år... Men hvor mye forlanger du for den, sto ikke i annonsen? Kjempeførnøyd med bilen! Artig og sportslig å kjøre! Tenkte på 180 000,- pluss reg. Tror det stod i annonsen Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Virkelig ingen som er interresert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 SOLGT ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg