SortA4 Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 ok, bra jeg la inn dette innlegget da.. hehe. trodde vr6 var superbilen liksom. Nå ser det trolig ut til at jeg lander på en A4 1.8 turbo istedet :D Må bare få kvitta meg med Avanten.....ække lett å selge bil her i landet gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Junior High Vi diskuterte akkurat dette med 2.9 vr6 motor i golf2 hindagen... og 2.9 motoren er jo beregnet til syncro, så da passer den ikke i en golf2 med mindre du har en 2.8 girkasse i bilen..... hmm er vel ikke syncro på corrado'n 2.9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas hmm er vel ikke syncro på corrado'n 2.9? Hmm nå er ikke jeg helt sikker, men det er "liksom" kun syncroen som er levert med 2.9 etter det jeg vet.. Kan jo vere han har bygd bilen om til syncro eller??? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg