mjepson Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 hadde jeg klart å montere denne selv? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 burde ikke være noe problem. bare greit å få bilen opp i lufta. husk nye eksos klemmer og eksos pasta. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Du må slev kappe eksos hvis jeg ikke husker feil, men det kommer m beskrivelse plus det pleier å være en strekk/prikker der du skal skjære. Dette burde du klare, bare ta det stille og rolig og ta den tiden du trenger slik at resultatet blir bra. Lykke til :) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 nå skulle de ha 110 € for frakt da... ble litt dyrt da. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 de har jo denne på autospar Potte du leier bare graven på hydroen(tror eg) i begynnelsen av peders gatå i byen jepson..koste 45kr timen..er vel gjort unna på ein halv time å skifte potta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 trenger vel ikke det, bare jekke opp bilen på to bukker... men det var jo grei pris, får sende en mail til dem... Er jo ikke rustfritt da, hvor lenge går det før det begynner å ruste? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 trenger ikje nei, men e vel lettere å stå under å jobbe enn å ligga under :D har ikje peiling på holdbarheten...men det koste jo ikje så mye då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Ta kontakt m felgimport ( http://www.felgimport.no/ ), de har supersprint noe som er veldig bra kvalitet. Da er du sikker på at det holder. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by mjepson trenger vel ikke det, bare jekke opp bilen på to bukker... men det var jo grei pris, får sende en mail til dem... Er jo ikke rustfritt da, hvor lenge går det før det begynner å ruste? TRO meg, du VIL ha grav å jobbe i, ikke ligge under bilen. Byttet på min, som kun stod på jekk og bukk, brukte 8 timer...Skal si jeg kjente det i kroppen dagen derpå.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 som arne sier.... sats på grav... kjøpte supersprint helt fram på min og passformen var ikke skremmende bra.. (ble ok til slutt , men noe trangt å ligge på bakken å gjøre det....) just ask sonick :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg