Bauer Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by pumpedyse på golf 1 1.8 gti så er det ikke noe luftmengdemåler, det store luftfilter boksen er en bensinmengdefordeler, det skal ikke være noe problem og bore hull i boksen. ikke for å være vanskelig men.. Vil motoren begynne å fuske hvis jeg borrer hull? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Bauer ikke for å være vanskelig men.. Vil motoren begynne å fuske hvis jeg borrer hull? min motor begynte ikke å fuske når jeg gjorde det, det er en bensinmengdefordeler Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 ok takk skal du ha! :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Låner bilde fra Kid-A sin Rocco som eksempel på hvordan det kan gjøres. Jeg har gjort lignende på min GTI (bare færre hull på varmluft sida) og itillegg montert KN filter, brommer nå litt mer og gir kanskje ørlite mer bunndrag, særlig ved kald motor ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Baldrick Låner bilde fra Kid-A sin Rocco som eksempel på hvordan det kan gjøres. Jeg har gjort lignende på min GTI (bare færre hull på varmluft sida) og itillegg montert KN filter, brommer nå litt mer og gir kanskje ørlite mer bunndrag, særlig ved kald motor ;) Har du noen bilder av din eller? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 K-jet har luftmengdemåler, men den er mekanisk - derfor ikkeno prob ;) Usikker på om tidlige Golf II GTI 8V har filterboksen på samme side av motorrommet som på einser. Senere II'er har det på andre sida. Noen som vet? Hvis Stroeve-filteret er for filterboks på venstre side av motorrommet bør det passe på einser, evt med litt små mods. Se ut på bildet som luftmengdemåler er en del av Stroeve-kitet. I så fall er den nok dyr :rolleyes: På Bad'roc mekker jeg kanskje en egen luftfilterboks i glassfiber, kevlar eller karbon med uttak for konfilter når jeg får flytta batteriet bak i bilen. Men det skjer tidligst til høsten/vinteren. Andre ting må prioriteres ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Stroeve kittet erstatter bare nedre delen/luftfilteret Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 prisen er visst bare €99,- ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Det er jo 810,22 kroner med dagens kurs.. også må man ha det inn i landet da.. :) Det er nok ikke umulig at jeg må flytte batteriet bak ja, så jeg får plass til et ordentlig filter.. takk for svar Kid-A Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg