Bauer Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Prøver igjen! Jeg har en Golf 1 1.8 GTI som jeg vil at skal puste litt bedere.. Tenkte da at jeg skulle bytte luftfilter, men jeg finner ikke noe noen steder.. Så kom jeg til å tenke på noe.. Hva med Luftmengdemåleren? Hva skjer med den hvis jeg setter på noe slik? Er det noen som vet hvor man kan kjøpe åpent luftfilter osv til denne bilen? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Vedlikeholdsfritt filter er vel ikke dumt, så slipper du å tette igjen luftnengdemåleren med filter-olje.... http://www.kollevold.no Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Celeborn Vedlikeholdsfritt filter er vel ikke dumt, så slipper du å tette igjen luftnengdemåleren med filter-olje.... http://www.kollevold.no Jeg skjønner ikke hva du mener.. Hvor skal jeg liksom sette et slikt filter? som et innsatsfilter da eller? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 ja, er vel som et innsats filter, i samme størrelse som erstatter det gamle. Du kan bore hull i luftfilterboksen, men ikke på sidene mot motoren. Ta og legg noen slanger fra grillen og inn til luftfilterboksen sånn at det kommer friskluft inn til boksen ved hullene. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Skal vel være mulig å bruke cone-filter også, men det er mulig du må mekke no festeanordning selv... Husker ikke helt åssen det er med GTi- motoren. Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Får vel ikke konfilter til denne. Da må du evt modde luftfilterboksen og mekke til no' rør for konfilter sjøl. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Kid-A Får vel ikke konfilter til denne. Da må du evt modde luftfilterboksen og mekke til no' rør for konfilter sjøl. Stroeve har dette til Golf med K-jet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Polo Classic slår til igjen med sine utmerkede bilnerdkunnskaper :) Er det denne? Einser står ikke i lista på hjemmesida Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Kid-A Polo Classic slår til igjen med sine utmerkede bilnerdkunnskaper :) Er det denne? Einser står ikke i lista på hjemmesida Jeg må seriøst få meg et liv.......... Det er den ja. Regner ikke med at det er altfor mye jobb å få den til å passe på einser. Er det stor forskjell på bunndelen og innfestingen på ein og zwei? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 K-Jet? Det tror jeg ikke at jeg har.. Her er 1 bilde.. Kan ta noen flere etterpå.. EDIT: Flere bilder.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Det er K-jet ja Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Polo Classic Det er K-jet ja Men er ikke K-Jet forgasser da? Har ikke jeg insprut? Men hva må gjøres med luftmengdemåleren hvis jeg feks borrer hull i boksen? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Bauer Men er ikke K-Jet forgasser da? Har ikke jeg insprut? Men hva må gjøres med luftmengdemåleren hvis jeg feks borrer hull i boksen? k-jetronic er ikke med gasser.... de som har k-jet kan bare borre noen hull i bunnen av luftfilterboksen så får dem kn filter lyden... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by pumpedyse k-jetronic er ikke med gasser.... de som har k-jet kan bare borre noen hull i bunnen av luftfilterboksen så får dem kn filter lyden... Så hvis jeg borrer hull der, så vil det ikke skje noe med blandingen luft/drivstoff? Hvilken funksjon har egentlig Luftmengdemåleren ? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Bauer Så hvis jeg borrer hull der, så vil det ikke skje noe med blandingen luft/drivstoff? Hvilken funksjon har egentlig Luftmengdemåleren ? på golf 1 1.8 gti så er det ikke noe luftmengdemåler, det store luftfilter boksen er en bensinmengdefordeler, det skal ikke være noe problem og bore hull i boksen. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg