algaman Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 har veldi lyst på audi..så A3 dukket opp i hodet men har kjørt en S3 og ble heelt forelsket..kor mye må man ut med for å få et fint eksemplar...korti kom S3en egentli? og hva er største forskjellen ned til A3 1.8TQ?? prøvde å søke forumet her men fant ikke så mye...vil det eventuelt svare seg å importere en S3 fra tyskland f. eks? håper på mange goode overbevisende svar her..:) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[V_A_T_O] Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 jaja hva kan jeg si jeg har ikke så mye peiling på audi å sonn men jeg tipper du må ut med vert fall 150000 til 200000 mer en en vanlig a3 Siter Nissan 200sx er litt for undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Sett en ned i 230' gått 125' og gul.... Resten er vel ifra 275' og opp. Går sikkert ann å prute litt på de da... De første kom i 99, og facelift i 01 vel. Men sjekk forsikring først.... Er nesten 2 forskjellige biler...... Bredere, annet interiør, annen motor, litt bedre understell osv. Mye penere. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 forsikring jah...dt va dt...hva betaler folk i forsikring på en S3? Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by algaman forsikring jah...dt va dt...hva betaler folk i forsikring på en S3? Kommer ann på hvor du bor, alder, bonus osv... Må nesten ringe og høre.... Er en S bil...... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg