El_diablo Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Lurer på å kjøpe meg et "vrak" som jeg kan ha det litt gøy med. Bruke det på f.esk autoslalom osv... Derfor vil ikke jeg regge den. Hvordan er dette med prøveskilter? Kan jeg få prøveskilter når jeg skal delta på et arrangement? Må jeg opp på biltilsynet hver gang jeg skal ha på skiltene? Hvor mye koster det? Hvordan er det med forsikring osv? Gi meg alt... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Bilen må være i forskriftsmessig stand, sier reglene. koster ca 150 kr + - Men du har bare lov å ha en person i bilen, altså sjoføren. ellers 3000 kr i bot Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by G.O.M.P. Bilen må være i forskriftsmessig stand, sier reglene. koster ca 150 kr + - Men du har bare lov å ha en person i bilen, altså sjoføren. ellers 3000 kr i bot 175kr per.dag Kan ha med flere personer i bilen om dette kreves for å teste bilens egenskaper og ytelser..pleier å ta prøveskilter på merca innimellom bare for å godkjøre litt..har som regel full bil men blir aldri stoppet.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 http://www.tyskland.org/proveskilt.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by wicky124 175kr per.dag Kan ha med flere personer i bilen om dette kreves for å teste bilens egenskaper og ytelser..pleier å ta prøveskilter på merca innimellom bare for å godkjøre litt..har som regel full bil men blir aldri stoppet.. Går opp til 250,- veldig snart... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Hans Går opp til 250,- veldig snart... WTF???gikk jo nettop opp til 175 jo!!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by wicky124 WTF???gikk jo nettop opp til 175 jo!!! Jap.. :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Hans Går opp til 250,- veldig snart... nå begynner nok snart skyline folka og hulke :D Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Hvordan er det å få prøveskilt på en bil som ikke er registrert i eget navn, uten forsikring, men med vanlige skilter? (må leveres inn snart). Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Venner av meg ble stoppet av politiet, full bil på prøveskilter, fikk 3000 i bot Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Italiano power Lurer på å kjøpe meg et "vrak" som jeg kan ha det litt gøy med. Bruke det på f.esk autoslalom osv... Derfor vil ikke jeg regge den. Hvordan er dette med prøveskilter? Kan jeg få prøveskilter når jeg skal delta på et arrangement? Må jeg opp på biltilsynet hver gang jeg skal ha på skiltene? Hvor mye koster det? Hvordan er det med forsikring osv? Gi meg alt... Utifra dette: http://www.tyskland.org/proveskilt.htm Så kan det tolkes som at det er lov til å bruke prøveskilter når du skal flytte bilen, f.eks. til og fra bilstemne slik at du kan vise den fram. Om det derimot blir tolket på den måten av onkel er en annen historie.. Men har du en skyline med prøveskilter får du spille på at du må ha mulighet til å flytte bilen for og få vist dem fram siden norske stat ikke vil gi deg skilter på den bare fordi den er japansk...hehe Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Gran Hvordan er det å få prøveskilt på en bil som ikke er registrert i eget navn, uten forsikring, men med vanlige skilter? (må leveres inn snart). Niks, ikke mulig var svaret eg fikk på det.. Gadd ikke krangle i går på d,.. Men har faktisk klart å fått prøveskilt på en bil der vi hadde verken understellsnummeret eller reg. nr og eg ikke sto som eiger.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg