Cosw Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har en 92`325ia. Noen ganger så virker det som den henger seg i et høyt gir, fordi den går nesten ikke fremover når jeg står stille å gir gass, også girer den ikke når jeg trår på gassen. Hva er galt? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ta oljeservice på automatkassa med filter bytte, det ville jeg gjort snarest viss det ikke er gjort på 1-2 år. mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 netopp byttet automat olje Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 dem byttet filter også?, sa dem noe om hvordan olja så ut ? Det går 11 liter olje på automatkassa, men man får bare bytta 4 liter pr gang når man tar den på service hos BMW. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 11 liter!! oi... dem hadde bytta olja før jeg fikk bilen hos bmw, men han sa det var 6.5 liter. Uansett så var det visst bare en ledning som hadde irra :) Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Det var bra at løsningen var så enkel! Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg