liIIebror Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 en kammerat lurer på hvor man får tak i clutcher som tåler en del mer juling enn orginbal clutchen.. helst av og på clutch. kom med priser og litt info.. på forhånd takk Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 bump jeg veit flere av der kan come on :) nils vegard (jeg venter utolmodig på et svar) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Sorry men jeg tror ikke jeg veit om noen firmaer i norge.... Har liksom ikke noe bruk for en værsting clutch i bilen min (enda) så jeg har ikke brydd meg noe om og finne det heller!! Hør med eGTTurbo, mener og ha lest at han har noe orndtlig greier på sin (bør ha det i hvertfall) Hvis ikke så kan du jo sjekke disse: STILLEN JAPANPARTS NEED FOR SPEED Det nederste her er et engelsk firma som er veldig greie og handle med! (egen erfaring) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg