Modmach1 Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Nå liker ikke jeg 240, men denne var ganske ok !!! Står respekt at du har gjort det aller meste selv. Personlig så synes jeg at de gule detaljene i motorrommet hadde lite der å gjøre...fikk litt åtti talls look synes jeg.. men det er min mening :D Stå på ! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Kjempemessig jobbet!! Den ble knallfin!! - Øyelokkene/lyktespoilerne må du IKKE forandre på. De er råtøffe når de går helt ned! Ser helt idiotisk ut når dem ikke følger lykten hele veien. Har du kjøpt dem hos Stema Styling? - Når det gjelder frontruta, så kan du be om å få satt inn ruta som er ment for 90-modell (tror det var 90 eller 91 og framover). Da får du bare en svart pakning i stedet for den blanke lista. Visstnok mye penere enn å lakke lista. Evt har jo GLT svart list da. - Den vinga passet dessverre ikke helt inn syns jeg... Når du skal kjøre en stil med alt lakkert i samme farge og masse lakkerte skjørt, så blir det feil å sette på en alu.vinge. Alu.vinger er for bmw,audi og japsebil-folka! Skaff deg heller en pen lakkert vinge! - Kanskje du skulle lagt på ei rød stripe øverst i frontruta? Det syns nå jeg er litt stilig da... - Hva slags forgasser og innsug har du på den? - Hvordan lakk har du lakkert reimskivene med? Hvor har du fått tak i den lakken? Sånn leter jeg etter... Nok en gang: vel gjennomført bygg!! :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 For all del..Ikke sett universal vinge på den bilen.Den er for fin til å ha en "billig" vinge. Tenkt noe på orginal volvo 240 vinge??? Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Andreassen Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Legg ut bilder av de siste moddene da? :) Må bare henge meg på denne og si at bilen virkelig har tatt form:) Nydelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Bilen er en av de mest strøkne jeg har sett med styling, liker ikke styling på 240 Men øyelokk da gitt syns det ødela, passer liksom ikke inn Åsså alu vingen, jeg ble lei meg da jeg så den, den Passer rett og slett ikke på 240, den ødelegger bilen HELT. fjern den, ellers må jeg komme med finlandshette og vinkel sliper en mørk natt :D Sett på en 850 vinge den passer jo peeeerfekt, men dette er jo min mening, smaken er som baken, delt.. Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 her er noen oppdaterte bilder av bilen med 940 turbo motor Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 strøkent motor rom gitt!! husket ikke at e hadde skrevet i denne tråden jeg fikk sånn mail nå, men ikke rart e ikke husket det var jo i 2003 e skreiv hehe. men men, skikkelig pen bil du har der :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ser bra ut....kult ratt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Takk. men i vinter skal jeg flytte alt over i denne bilen for utenom stylinga Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 god ide....litt mindre dører og holde styr på... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 fint motorrom, hvor er resten av delene? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hmm.. jeg ville prøvd å selge den røde, slik den er.. så ville jeg tatt av riskokervingen fra den sorte 242en og gjort noe med den grillen. ser så jalla ut med søkk i grillen etter tullinger har fjernet emblem. gratulerer med ny bil :) alltid digg å se en 2dørs!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 og så var den bygd om til feil panser ser jeg, eldre panseret er jo mye finere da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 ja 242en er helt demontert nå skal bygge bur i den og vingen skal bort og montere på gammle typen panser. skal ta av alt av grom delene på den 244 å montere i 242en åsså skal jeg bruke 244en i vinter er så jævlig stygg i lakken at jeg driter i sylinga å alt det dær Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 JA!:D vekk med ris-plasten å frem med svensk stålet! hehe men den rødfargen på 244'en var meget fin! så det hadde jo ikke gjort noe om 2døren og får den..? så lenge plasten holder seg borte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg