lovik Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Noen som kan gi meg noen tips om hvilke 12" subber jeg skal skaffe meg?!:) Har en lukket kasse på 2 * 32 liter. Har en Alpine V12 1505 forsterker som skal drive dette da.....! Tok nettopp livet av pioneer dvc subbene mine og har lyst til å prøve noe nytt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Det spørs jo litt på hva du er ute etter... Soundstream Van Gogh 12" spiller meget bra. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovik Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 hmm...kanskje d ja. hadde en soundstream exakt sub for noen år siden og den var jo meget god!! Er ute er noe som trykker og som passer i en (ca) 33 liters kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Tenker å fikse meg et anlegg i bilen. Det er en 316i Compact. Jeg skal bruke max 5000 på anlegget, og det jeg trenger da er forsterker, baskasse(/subwoofer) og kondensator slik jeg har skjønt det. Noen som kan hjelpe meg?`:-) Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 er du ute etter en sub som trøkker så ville jeg ha sett litt på cerwin vega vmax, men viss du vil ha en sub god lyd så ta en titt på vibe black air 12". begge passer inn i kassa di og koster ikke skjorta heller Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Jeg vil anbefale varmt Alpine sine Type-R elementer (12") Spiller fint dypt og høyt, så du kjenner det :) 300w rms, fåes i 2x2ohm og 2x4ohm.. Koster rundt 3000,- Jeg har ett i en ca. 28l lukket kasse og er meget fornøyd. Forsterker: RF 1001bd (500w@4ohm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg