cREATURe Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Glad jeg ikke har takluke, bare ekstra vekt ;) Men på einser'n er det helt likt som vwgolf2gti16V sier. Dreneringsrøra på den var fulle av barnåler og dritt :rolleyes: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 vel, jeg gav opp å begynte med bøtte og svamp.. men lite gøy å stå i +2 grader og iskald nordavind å vaske bil... men etter som jeg har forstått så er ikke pakningen vanntett, men støvtett. dreneringene mine tror jeg er hele, men når det kommer høytrykk over dem så slipper dem igjennom og det blir rimelig vått i begge stolene... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Oleee Hvis jeg skal forsvare meg selv, så var dette en børsteløs vaskehall...;) Hvis du kjører en gammel bil i en børsteløs maskin, øker du vel bare faren for vannlekasje. Opererer jo med et sinnsykt trykk, som ikke er bra for gamle pakninger osv. Blir heller ikke skikkelig rent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Goliath Hvis du kjører en gammel bil i en børsteløs maskin, øker du vel bare faren for vannlekasje. Opererer jo med et sinnsykt trykk, som ikke er bra for gamle pakninger osv. Blir heller ikke skikkelig rent. Leser den, skal ta den i betraktning...selv om det er den enkleste måten å vaske bil på når det er kaaal-dt ute..:( Brr... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by mono vel, jeg gav opp å begynte med bøtte og svamp.. men lite gøy å stå i +2 grader og iskald nordavind å vaske bil... men etter som jeg har forstått så er ikke pakningen vanntett, men støvtett. dreneringene mine tror jeg er hele, men når det kommer høytrykk over dem så slipper dem igjennom og det blir rimelig vått i begge stolene... harru den derre indre takluka lukket??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 selfølgelig... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg