espenaa Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Jeg og en kompis har kjøpt inn et prosjekt. Mest for og lære og sveise.. Bilen starter ikke. Bensinpumpen funker men den får ikke strøm fra bilen. Hvor framme i motorrommet/under dashen finner jeg den ledningen til pumpa? Jeg tvangskjørte pumpa med et batteri i bagasjen og prøvde og kinne men den starta ikke da heller.. Andre forslag til hva som kan prøves? Vet bilen har stått en stund.. Tenkte og bytte tennplugger/ledninger kanskje. Her et par bilder: Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Hallo, hva måtte dere gi for bilen? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Skal kanskje kjøpe meg en gtt selv. Sort med blått interiør, smidde stempler, kvasskam mm. Blir gøy å følge med på prosjektet! Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 den blir nok delebil... Rustangrep i dempertårn bak. Noen som er intr? Selges gjerne som den står til fordel for en bil som kan komme på veien. Kan også byttes i forslag? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 blir lagt ut en annonse på bilsalg her på forumet nå Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by ElectronicMix den blir nok delebil... Rustangrep i dempertårn bak. Noen som er intr? Selges gjerne som den står til fordel for en bil som kan komme på veien. Kan også byttes i forslag? Rust i dempertårn ingen hindring, trå til å svetsa så skal det bli bra.. har en kompis som bygger cherry.. blir farlige saker.. e15et motor med e16 veiv.. endel større turbo.. stooor ic.. hjemme laga sinter-clutch.. osv.. i bergen ja.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg