G_Yog Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Jeg har et problem med polo gti'n min: Når jeg tar igang litt brått på 1.gir kommer det en klunkelyd.. stopper jeg, og tar igang igjen kommer den ikke.. men om jeg setter den i revers og tar litt brått igang så kommer lyden igjen... og setter jeg den da i første igjen så kommer den igjen.. første gang jeg tar igang i enten revers el forover så kommer denne lyden.. Litt vanskelig å forklare.. noen som vet hva feilen kan være?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by G_Yog Jeg har et problem med polo gti'n min: Når jeg tar igang litt brått på 1.gir kommer det en klunkelyd.. stopper jeg, og tar igang igjen kommer den ikke.. men om jeg setter den i revers og tar litt brått igang så kommer lyden igjen... og setter jeg den da i første igjen så kommer den igjen.. første gang jeg tar igang i enten revers el forover så kommer denne lyden.. Litt vanskelig å forklare.. noen som vet hva feilen kan være?? Du får en "donke/knirke" lyd når du tar den i fra revers til 1 gir ? Normalt så får du en "donke" lyd viss du ikke bruker lang nok tid i fra 1 til revers..... men det er jo "normalt".... men problemet ditt er motsatt av normalt asså !? vanskeligt og forstå hva du mente=) gear kassene på polo er noe møkk.. håper VIRKELIG at din kasse er i god stand... finner nok ikke så mangen til 1.6 16v :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 lyden kommer ikke når jeg girer, men i det jeg tar i gang.. *klø i hue* Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Her å:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg