Sintevectra Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Tror det er tid for bytte av reg.reim. Tror ikke den er skiftet siden bilen var ny :D :D (180 000) Er vel kanskje lurt å skifte vannpumpe i samme slengen da?? Uansett.. Jeg har den Haynes boken, men jævelen skriver jo på svensk :D, så jeg skjønner ikke alt han prøver å si.. Er det noen som har skiftet reg.reim på en vectra 2.0 8v og som gidder og koke sammen en liten vidunderoppskrift? Trenger det kort og greit, så jeg har noe å gå utifra. Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 er bare å skru i fra hverandre det! bytt strammehjul (hvis det er det) og løpehjul og! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg