bmw325cab Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg har et problem med ABSèn min. Når jeg begynner å kjøre, begynner ABSèn å "jobbe". Det varierer når den begynner, kan være etter bare noen meter eller opp i flere hundre. Til slutt da så slår den seg av og lampen lyser. Var på Audi-verksted med den, de kunne fortelle at de kunne ikke gjøre noen med den siden ABS systemet var for gammelt. (88-mod). Eneste muligheten var å få sendt oppover fra Møller et feilsøkeapperat, bare det kostet ca 1700,-. Er det noen som har et klokt svar på problemet? Er det en føler som er ødelagt? Hvordan kan jeg finne ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Om ABS'n din er ødelagt, så piper den når du trykker 5 ganger kjapt på pedalen. Er den ikke det, så piper det ikke. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg