impreza_wrx Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 hei. lurte på å sette turbo i min lille lancer for å få den til å gå litt bedre. har sett litt rundt omkring på nettet, men finner ikke noe spes. men hva koster det egentlig med en turbo? tenker på alt sammen, turbo, dumpventil og hele pakken! takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Er ikke bare å montere. Er litt som må tilpasses. En kompis fikk pris på 20.000 med alt. Det var kadett e 1,6.Så er det å få bilen godkjent da. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 klar over at det må tilpasses og at motoren trenger en liten overhaling for å tåle dette. så i prisen tenkte jeg også inkludert dette. 20000? billig det da? jeg har ikke snøring om hva dette koster... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Ta deg en tur på Norhspeed, eller send en e-post. Flinke folk som vet hva de snakker om. De ligger i jekteviken i Byen. E-post adr er: norspeed@online.no Da får du vite hva det koster. Hva slags lancer er det? Modell, motor? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 hojsann det finnes mange tråder om turbokonvertering på forumet her da... men som italiano sier her, så er det ferdige 'bolt-on' kit du må søke etter... finnes ikke dette, så kan det bli veldig dyrt å få turbo på en sugemotor. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg