_DuDe| Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Okay..men den er det sikkert ikke noe styling på siden det er en eldre man som har den!!! oxo har jeg bytta ganske så mye på den.. det vet du jo oxo da!! du får den for 70 som den står.. da gidder j likom ikke å stresse med å vaske vilen noe spes inni å sånn.. utapå er det som regel alltid rein.. :D hater møkkete og litt støvete bil.. når du var å så på den så så den jo helt jævelig ut da!! litt blankere nå!!hehe!! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by _DuDe| Okay..men den er det sikkert ikke noe styling på siden det er en eldre man som har den!!! oxo har jeg bytta ganske så mye på den.. det vet du jo oxo da!! du får den for 70 som den står.. da gidder j likom ikke å stresse med å vaske vilen noe spes inni å sånn.. utapå er det som regel alltid rein.. :D hater møkkete og litt støvete bil.. når du var å så på den så så den jo helt jævelig ut da!! litt blankere nå!!hehe!! sier ifra i kveld hva det blir til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Okay.. gjør det da!! å ikke "glem" det.. hehe :D ta å send mld eller om du skriver på forumet.... si i fra uansett hva du gjør liksom........ Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 70k? Hmm, da begynner det å ligne noe :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 det er hvis det skjer fort ja!!! for j skulle egentlig hente den nye bilen min på lørdag.. men må se når min ryker da!! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by _DuDe| Okay.. gjør det da!! å ikke "glem" det.. hehe :D ta å send mld eller om du skriver på forumet.... si i fra uansett hva du gjør liksom........ beklager, Kjetil. bilen din blir desverre ikke aktuell for meg nå. nå kan du trygt be han fra Nord-Norge om å komme å se på den. vi snakkes! forresten; den 320`en jeg så på i dag var bare driten. hehe.rusten og fæl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg