intenzo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Nylig kjøpt en BMW 316i Compact i Tyskland og importert den hit. Det er en 97 modell, og jeg er svært usikker på om det er et manuelt klimaanlegg i bilen. Noen som vet hvordan jeg kan se om det er klima i bilen? På forhånd takk! Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 se etter knappen som har * merket Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by intenzo Nylig kjøpt en BMW 316i Compact i Tyskland og importert den hit. Det er en 97 modell, og jeg er svært usikker på om det er et manuelt klimaanlegg i bilen. Noen som vet hvordan jeg kan se om det er klima i bilen? På forhånd takk! jeg så du pasta bilde av bilen ditt et sted her, orker ikke finne det fram, men det var hvertfall INGEN compact.. enten så har de lurt deg, eller så har du linka feil. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 fant bilde nå, en blå coupe har du skaffet deg, om det er riktig bilde du linka. men da har dem ikke lurt deg hvertfall, coupe ser mye bedre ut enn compact, syntes nå jeg. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Hehe, det var ikke samme bilde. Fant ikke akkurat den bilen jeg kjøpte, så jeg bare fant en som jeg trodde var lik.. så nå at jeg tok linka til en coupe :P Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Her er 3 bilder av den mens den er hjemme: OG OG Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Det er Compact eller? Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Jepp, det er en compact...forresten... bra bilde :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 det er en compact ja. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Dr_S Jepp, det er en compact...forresten... bra bilde :) hehe.. Dr_S, det lukter litt av deg :p Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 øyh.. ikke diss bildene mine :P takk for hjelpen forresten Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg