RD 350 Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Det er en 1986 mod audi 80 cc.. 1,8 forgasser Når jeg girer om, og slipper clutch'en rykker den. Jeg må slure innmari, og det er VEEEEEELDIG irriterende!!! :mad: Også når jeg letter på gassen i fart rykker det noe VOLDSOMT i bilen!! skulle tro at det var selveste Røkke sin bil... ;) har på følelsen at motorfestene er slitne, men det kan ikke bare være det..?!! girkassen? Drivverk? Clutch-kabel? eller bare ALT?? ingen? Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RD 350 Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 INGEN som har peiling????:( Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Jeg har en Audi 80cc 1.8l forgasser type 81, og denne rykker og nøkker ettersom jeg slipper gassen spesielt når jeg kjører i by kjøring er dette et stort problem. Veit heller ikke hva det kan være. mvh Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 jeg har d samme problemet på min audi 80 87 modell, der er d fjærbeinslagera som sitter i toppen av demperen som er løse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 har du fixa det på din? er det enkelt, er jo ikke akkurat en mekanikker (byggmester bob) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 ja har fixa d... man må av med fjærbeina( demper/fjær). er litt jobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 det er også bensinkutt på audi 80`n når man slipper gassen.har man slitene motorfester da så rykker det noe jævlig:( Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg