JuB Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Hei, den ene bak demperen er røket så jeg trenger 2 nye. Hvordan blir det om jeg har stivere dempere bak enn foran? Gass eller olje dempere? Hvis noen har 4 "nye" dempere kan dette også vurderes, da gjerne noe stivere enn orginale. Orginal demper koster 850 kr på merke verksted. Så prisen burde ligge under dette ja...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 ^ ^^ ^^^ ^^^^ ^^^^^ ^^^^^^ ||| ||| ||| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Neivel, ingen som har.... Hva med senkesett da? Kan noen svare meg på forskjellen på olje og gass dempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Nytt Jamex 60/40 koster i underkant av 5000kr med dempere seff, er dette noe å satse på? Det var gass dempere. Eller skal jeg bare kjøpe 2 nye orginal dempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg