^RaNGuS^ Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Ønsker å kjøpe en hatthylle til min e-30. Den jeg har nå har store hull tilpasset 6,9" høyttalere. I og med at jeg skal ha MAX 6.5" baki så vil jeg ikke ha store hull rundt elementene. Så hvis noen har en hatthylle med 6,5" hull (runde) eller mindre så gi beskjed og hvor mye du skal ha! NB! No en som er interreserte i å kjøpe 6,9" BOSS høyttalere så si ifra.. Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 2-dørs eller 4-dørs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Den er vel grå den? :) Mere enn 200??? Det er 2-dørs!!! Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Ok!!! :) Sender du den til meg på tirsdag eller?? send en mld til 48094787 og si ifra om du har mulighet til det. så får du adressa mi!! :) Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg