turbokano Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Den ene av de 2 kappa perfectene takka for seg rett før avreise gatebil,skrudde den ut i full far for å sjekke. den ene av ledningene inn på "membranen" var røket av,kan dette la seg fikse eller er dne søppel? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Tror kanskje det går og lodde der jeg men.. Ville fått en som kan lodde til å gjøre det. Det gikk iallefall å lodde på en gammel 6 " pioneer jeg hadde før.. :op Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xB^ Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Var leit med de subbene .. og fitteværet.. men ellers var jo gatebilen arti :) hihi .. ja nå er jeg her og kano :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 det er muli at det lar seg fixe, men det er vel sannsynlig at det går igjen.. hadde 2 10 rf ettelerannet, der den ene røk 4 ganger, men her var det kabelskoen so brann av.. siste gangen var det ikke noe igjenn av tråden, så da gadd eg ikke meir.. så det er bare å prøve å fixe det, kanskje du er heldi, veit ikke om grunnen var at de fikk for mye effekt eller noe annet.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg