taxidriver Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 selger mine momo racer felger da jeg har alt for liten plass i garasjen fått i det siste de er 7x15" http://www.felg-import.no/wip4/prod.epl?cat=764&cat2=770&c=762&id=25735 det sitter vinter dekk på de om dagen, vil helst bli kvitt de så fort som mulig ET 35 4x100 kom med bud så skal jge vurdere, skam bud tar jge ikke hensyn til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Hvilke vinterdekk, hvilken dimensjonen og stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 dårlig vinter dekk, må nok byttes.. men det er 195/55-15 hadde tenkt å bruke de som sommer felger, men ombestemte meg har de samme som jge brukte ifjor foreløpig.. trenger plass i garasjen vil helst bli kvitt de så fort som mulig.. så hvis du er interresert så gi lyd ifra deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 pris og inpress?? trenger vinterfelger kom jeg plutselig på.... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Regner med fetteren min er veldig intr. i de felga. seat ibiza gti på forumet her. Har du et tlf nummer og en ca pris? Er så sjeldent han er inne her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 er meget intreser i dem ass. hadde en som skulle selge akkurat sånn men så ombestemte han seg :( gi meg et hint hva du vil ha da så blir vi enige Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 har sent deg pm vil gjerne har et raskt svar _:D Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by civicmannen pris og inpress?? trenger vinterfelger kom jeg plutselig på.... pris kan diskuteres, innpress er 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by seat ibiza gti har sent deg pm vil gjerne har et raskt svar _:D u got PM dude..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Han som skulle kjøpe felga mine har desverre ikke penger nå, så da er de ute til salgs på nytt så hvis det er noen andre der ute som er interresert så si ifra, de skal så fort som mulig ut av garasjen sa fattern for han trenger plassen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 bump... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har du noen ca-pris? Hvor mye mønster er det igjen i vinterdekka (kan de brukes som sommerdekk evt?)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 så du hadde sendt PM til meg, har tømt inboxen nå.. husker ikke hvor mange mm det er igjen på dekka, kan sjekke for deg etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Sjekk ivei! Men prisen...? Kan du si noe om hvor du ligger sånn omtrent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 ingen som vil ha?? første man med 4000 for felgene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg