Aneich Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Hei, har en ford sierrra is 89mod, framme me speedometeret så fungerer ikke bensin måleren min! bak i hålet der reserve hjule ligge så e det en boks te is, så he eg sjekka der om det va irr der men den e fine.. vet isje heilt ke probleme er, snakte me en så va mekaniker, og meinte at eg måtte skifta heile driden og ville komma på ca 7000kr.. men det e vel kanskje den målaren oppi bensin tanken så e ødelagte? vet noen om det bare går an å skifta bensin tank elle noge? finna en på knoksen... hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Kjent Sierra-fenomen! Må nok bytte flotøren i tanken. Den koster 7-800 kr hos Ford. Det er det som er galt med min! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 det e isje vere altså! :) e det lett å demontere denne flotøren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Om tanken din aldri har vært byttet før kan det være et helvette å få ned tanken uten riktig verkøy pga. rustene skruer og fester. Flotøren sitter på toppen av tanken. Selve flotøren er ikkr vankelig å bytte. Bare husk å bytt pakningen til flotøren samtidig. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 tanken he vore skrud av før. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg