Polo_gti16v Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Var på gatebil i helga ver MYE fete biler der,men blei litt overaska at d ikkje var noen Poloer der...Såg 3 stk til sammen,kun en var (fet) rød 6n...Håper mange er klare til RUDSKOGEN for da håper ej at mange av Polo folket kan vere der å (røle,drikke,røle) osv sammen;);) vaag --> Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 bryllup :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Fikk igang min fra vinterdvalen først rundt kl 15:00 på søndag. Måtte plastsveise intercooler, og litt småtteri også. Var moro å kjøre den igjen. Første turen siden oktober. Gikk ikke helt som den skulle da. Ladet bare 1,2 bar med 58 ladehjul, tyder på en lekasje i intercooleren :( Får vente med de store tingene til etter EU-kontroll. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Polo_gti16v Var på gatebil i helga ver MYE fete biler der,men blei litt overaska at d ikkje var noen Poloer der...Såg 3 stk til sammen,kun en var (fet) rød 6n... Savnet å se noen flerepolo'er jeg også. Var der bare på søndag, though. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 var da en pen polo der på fredag kveld og lørdag da... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Hakke polo lengre....:( Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Min sto parkert utenfor hjemme, hadde bakfangeren inne til lakering samtidig som jeg ikke har rå til å dra på alle treffene sørpå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Dere får komme over til www.nordicpolo.com og fortelle oss "Halv svensker" også når det eer treff på rud skogen.....:rolleyes: !!!! er ikke like enkelt å henge med......flesta av oss håller til i Göteborg så det er jo ikke såååå langt, dit.....;) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 alle på verksted----- de fleste vag er inne til rep dagli.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Tape-R alle på verksted----- de fleste vag er inne til rep dagli.. kom fra en som kjører ford?? *kremt* Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 På forrige Tirsdag overhalt jeg en ny kasse, satte in onsdag, torsdag justering av giroverføring plus fre, fredags kveld testkjøring, uff da, problemer m kassa, tok ut kassa og prøvde å rep den på kvelden men nei, kjørte da opp m kompis m HIACE og kjørte igjennom skogen m 4hjulin 400cc crosser, som jeg kjørte rundt på gatebil. PS. satt in kassa på mandag ut igjen på onsdag in på fredag igjen, så jeg begynner å kunne ta ut kassa på 40-45 min nå... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 hmm...4 hjuling,blå, 2 takt? rød toyota?;) å en stakkar med volvo stv.?? hehe... Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Tape-R alle på verksted----- de fleste vag er inne til rep dagli.. Fååården din er vel inne til "rep" den åsså ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by G40Turbo På forrige Tirsdag overhalt jeg en ny kasse, satte in onsdag, torsdag justering av giroverføring plus fre, fredags kveld testkjøring, uff da, problemer m kassa, tok ut kassa og prøvde å rep den på kvelden men nei, kjørte da opp m kompis m HIACE og kjørte igjennom skogen m 4hjulin 400cc crosser, som jeg kjørte rundt på gatebil. PS. satt in kassa på mandag ut igjen på onsdag in på fredag igjen, så jeg begynner å kunne ta ut kassa på 40-45 min nå... kommer du på VACN treffet da? og NBS først kommende helg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by taxidriver kommer du på VACN treffet da? og NBS først kommende helg? Motte ut m kasse i går igjen, har hentet deler i dag, så jeg håper den fungere nå slik at jeg kan dra på NBS til helgen, vi for se hvor lenge den går, et treff om gangen PS. Femte gangen kassa er ute på kort tid, er det noe jeg er flink på nå er det å ta ut og inn kassa om dagen. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg