intenzo Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Nettopp kjøpt meg en BMW 316i Compact fra Tyskland. Dette er da min første bil! Ville egentlig ha en Toyota Celica 1.8, men disse er så så jævlig sjeldne at det ble en BMW istedet, og det er jo en flott bil for den saks skyld, så jeg er meget godt fornøyd med den. Venter på å regge den, men det skal være ferdig rundt tirsdag. Bilen er en 97 modell, har gått 100 000 og er skikkelig strøken. Service og alt har nettopp blitt utført på den. Eneste som irriterer meg er at høyttalerne suger, så jeg tenker å kjøpe et anlegg. Lurer på om noen av dere vet om et bra anlegg (helst et pakkesystem) til max 5000? Er det forresten vanskelig å installere anlegg i den bilen? På forhånd takk Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Her har du jo en rockfordpakke til 5000.. Det vil nok spille bra? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=858 Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 den bilen er en bra bil å bygge lyd i, så viss du putter et par kr til i det så skal det ikke så mye til før du har konge lyd. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg