Mr.Skyline Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Heii! Jeg er på utkikk etter en Golf (gti,cl,gl) Den MÅ være kjørbar, og må være EU-Godkjent. Legg ved bilde og info, hvis du skal selge en til høsten\vinteren 2004 :D takk Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 du kan kjøpe min golf det ligger bilde inne av den på tråden "rallyen min" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 du kan jo kjøpe min, perfekt for deg den :D annonse her Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by KaiFred du kan jo kjøpe min, perfekt for deg den :D annonse her Den var midt i blinken, men er ikke så glad i biler som er hvite.. skal tenke på det. Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 syns du skulle tatt den altså :D hvit er jo pent når det er rent og blankt det...:cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 joda, den var pen. Er det mye rust på den? Hva koster det å lakkere den svart? Den så veldig strøken ut da.. Hvordan er understellet? Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Mr.Skyline joda, den var pen. Er det mye rust på den? Hva koster det å lakkere den svart? Den så veldig strøken ut da.. Hvordan er understellet? er ikke noe særlig rust, litt begynnelse på bakluka og bittebittelitt på kanalene. lakkering koster vel fra 5-10 000,- understellet er bra det, bytter noen slitedeler nu snart sånn at alt skal være 100% ved salg. løp og kjøp :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by KaiFred er ikke noe særlig rust, litt begynnelse på bakluka og bittebittelitt på kanalene. lakkering koster vel fra 5-10 000,- understellet er bra det, bytter noen slitedeler nu snart sånn at alt skal være 100% ved salg. løp og kjøp :D hehe, du skal ha meg til å kjøpe den altså? hm....... får se :) Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Rallye du kan kjøpe min golf det ligger bilde inne av den på tråden "rallyen min" send meg pm om info om bilen , prisantydning +++++ laderen på din er vel defekt viss jeg ikke tar feil ? gimme info :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Gou send meg pm om info om bilen , prisantydning +++++ laderen på din er vel defekt viss jeg ikke tar feil ? gimme info :cool: Den med rotex lader :) så snakker vi ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Sonick Den med rotex lader :) så snakker vi ... å ka bil snakke du om nå ? hehe.... *var ikke helt med på den* Ralley sin var vel med defekt g-tech lader !? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 uansett: Send meg PM, eller legge ut her, med info,bilde hvis du skal selge. Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Gou å ka bil snakke du om nå ? hehe.... *var ikke helt med på den* Ralley sin var vel med defekt g-tech lader !? Ja ? deffekt lader - så må du ha ny - da sette du inn en rotex i stedet - lader mye mer og mye tidligere :rolleyes: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Sonick Ja ? deffekt lader - så må du ha ny - da sette du inn en rotex i stedet - lader mye mer og mye tidligere :rolleyes: okey då smart ass blah Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 back to topic: Noen som har en Golf 2 til under 30 000? Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg