rfPolo Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Nå er visst poloen min litt forkjøla blitt: altså når jeg starter den når den er kald så går turtallet litt opp og ned mellom 1000 og 2000 o/min. noe som har en ide? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by rfPolo Nå er visst poloen min litt forkjøla blitt: altså når jeg starter den når den er kald så går turtallet litt opp og ned mellom 1000 og 2000 o/min. noe som har en ide? har du noe form for uorginalt luftfilter ? rensing av gassspjeld er visst løysningen.... g-yog gjorde nettopt dette.... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Jeg hadde problem med at turtallet mitt falt fort ned til rundt 750omdr. og hadde lett for å kvele seg.. rensa spjeldet mitt og det ble helt topp.. Titt på en litt eldre trå som heter "dårlig tomgang".. Mulig ikke samme problem da.. men verdt et forsøk.. ;) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 mulig det er samme problemet som jeg har :( min varierer også fra 950 - 2000 omdreininger.. har ikke funnet ut av det ennå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Olje i gasspjeldet.... fører til at dette henger seg opp og at tomgangen blir helt idiot... Er ett enda større problem på 16V`en,hadde samme på min med K&N drop-in filter og pratet med ett dusin engelskmenn med det samme problemet. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by superpolo mulig det er samme problemet som jeg har :( min varierer også fra 950 - 2000 omdreininger.. har ikke funnet ut av det ennå :( ja, det er sikkert samme, den går ikke under under 900o/min, men den går liksom opp mot 2000, har sjekket spjeldet, tørt og fint der, eneste at jeg ikke har sjekket på undersiden av det.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Når min gjorde slik ifjor bytta jeg styringsenheten til spieldet...den hadde klikka.......sier bare 5 store lapper................ PS: hvor fort blei det olje i spieldet? Gidder ikke kjøpe filter med olje hvis det blir bare tull............... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by PoloDude Når min gjorde slik ifjor bytta jeg styringsenheten til spieldet...den hadde klikka.......sier bare 5 store lapper................ PS: hvor fort blei det olje i spieldet? Gidder ikke kjøpe filter med olje hvis det blir bare tull............... Jeg har kjørt 1 år med K&N 57ikit å har ikke noen tomgangs problemer ennå..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by PoloDude Når min gjorde slik ifjor bytta jeg styringsenheten til spieldet...den hadde klikka.......sier bare 5 store lapper................ kan det være det da? det var feil på den rett etter jeg kjøpte den, og da gikk den ikke på tomgang, stoppet nesten hver gang jeg slapp gassen. kostet meg 5700,- for to år siden, hvis det har skjedd igjenanger2 Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Hvis det har skjedd igjen må du sreiøst ta en prat med Møller....burde få dekka litt da............ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by PoloDude Hvis det har skjedd igjen må du sreiøst ta en prat med Møller....burde få dekka litt da............ var en brukt del, så blir kanskje ikke så lett da. Men bilen oppfører seg ikke som når den var gåen, så jeg håper det ikke er den igjen.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg