Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Er noen som drar fra McDonald's på Jessheim kl. 17.00.. Flere som skal henge seg på..? Kan kontaktes på tlf.. 91-61-42-41 Mvh Chris Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Er det bare jeg som ikke er tanke leser her? Når drar dere sa du? De ivrigste har vel allerede dratt opp.... Jeg og flere kommer tidlig lørdag morgen ifra bærum... Synes generelt folk er lite flinke til å legge nok informasjon i trådene som startes her... F.eks denne... noen som drar fra jessheim kl 17 enten torsdag, fredag, lørdag eller søndag.. og som en i en annen nyttig tråd her så er det streetmeet på ikea, men hvilken? eller i hvilket land? Sorry.. Ikke meningen å være kjip eller leke moderator, men jeg hadde ønsket at trådstarterene kunne fylle ut all den info som trengs for at også ikke tankelesende brukere som f.eks meg selv slipper å gjette meg til når og hvor hva skjer ;) Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab 93 Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 vi har avreise kl 0800 lørdag med saab klubben fra shell på kløfta ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by saab 93 vi har avreise kl 0800 lørdag med saab klubben fra shell på kløfta ... Dette er kun for saab eller? Eneste jeg har hørt som skal oppover på lørdag.. de fleste drar på fredag etter det jeg har hørt.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab 93 Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 her er et svar i seneste liten men hvis du vil er det bare og henge seg på det kommer nok til og være mest saab, men det er bare morsomt med andre biler også så du må gjerne få bli med oss oppover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg