sundinracing Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Per-Henrik Kjøren med 600+hk på veien eller er det en bane bil? Han må ha brukt mye penger på motor Kjører på veien med 611hk og 750nm.. Men også på banetreff osv.. Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by LeifPer litt offtopic. ikke for å virke frekk og jeg håper jeg ikke støter ut noen nå, men er du en bærumgutt eller noe sånn? 120k på en volvo er masse penger ! men kjekt, det tror jeg nok det er :D btw, lakk kode på den bilen der?? Nei han er ikke det! Han har en Cossi som han skal selge! Og da får han de pengene! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Og forresten... Felger og dekk kan jeg ordne til deg med 48" rabatt Flo ;) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Orph Skal du selge cossien ? :eek: Trodde du elsket den bilen jeg !! Du får en rimelig hissig 240 for den prisen, jeg vurderer selv å kjøpe 242 og lage prosjekt, istedet for å kjøpe rx7 fd.... Så en 242 med litt hester i går, og den slapp lett for å si det sånn! Jegvilogsåharævtrekk :( Har skrev nok dette innlegget før han kjøpte Cossien. Sjekk dato. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by LeifPer litt offtopic. ikke for å virke frekk og jeg håper jeg ikke støter ut noen nå, men er du en bærumgutt eller noe sånn? 120k på en volvo er masse penger ! men kjekt, det tror jeg nok det er :D btw, lakk kode på den bilen der?? jeg har brukt rundt 150 000 på 242 min og er langt fra ferdig..og jeg bor nesten i bærum btw........ Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Da blir sikkert den 242 din en sikelig versting. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hvis man er "noe fornuftig" med bruken av penger kommer man langt med ikke så mye...Hadde jeg kostet på 6ern min 35000 kan jeg garantere 450hk...Med det gjelder jo selvsagt etter mine priser og hva jeg kan skaffe sakene til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 For jeg har kjempemasse kontakter og elsker å skryte masse av det.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by kimosabi For jeg har kjempemasse kontakter og elsker å skryte masse av det.:D Kan du ikke heller bare holde kjeft isteden for å komme med sånne kommentarer ? Det er helt på trynet.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Jeg klarte ikke å holde meg. Jeg tar deres hårsårhet til etterretning. Men på meg så virka det veldig som skryt og da er det lov å reagere vettu, kjære deg. Sinnataggen.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by kimosabi For jeg har kjempemasse kontakter og elsker å skryte masse av det.:D Men herregud.det jeg her mener er at det er MEGET stor forskjell på hvor og hvordan folk skaffer ting.Noen løper ned til et firma og kjøper allt nytt,noe som er greit for seg..men jeg imens f.eks kjøper motorer som er som nye på skroter men som er erklert vrak pga skade i blokk osv..så har jeg plutselig stempler og råder som holder i massevis! ..til f.eks 6ern min...så enkelt kan det være...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by kimosabi Jeg klarte ikke å holde meg. Jeg tar deres hårsårhet til etterretning. Men på meg så virka det veldig som skryt og da er det lov å reagere vettu, kjære deg. Sinnataggen.:D ja det har nok sin grunn du kjører b230k og da...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by maxis ja det har nok sin grunn du kjører b230k og da...:cool: Hva er galt med B230K??anger2 Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by Texascom Hva er galt med B230K??anger2 Hehe... "k"en inne i bildet??:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by maxis "k"en inne i bildet??:cool: Tenningsanleg og slikt er noe dritt ja... Er du enig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg