remster Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Noen som har et liggende ? gjerne rustfritt evt vet hvor jeg kan skaffe ? skulle hatt og montert før BugRun. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 http://www.jt-tuning.se/ I norge så er hvertfall http://www.pedersens-racing.no/ forhandler, men jt er vel ikke rustfritt. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 jeg har et brukt et :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by projektRUST jeg har et brukt et :-) tilstand og pris ? merke ? bilde ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Hadde ikke du fått tilbud på et grenrør fra en kar? Eller har han kvittet seg med det? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 var solgt gitt :/ kjedelige greier. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by projektRUST jeg har et brukt et :-) Har du fortsatt dette til salgs - og ev. pris? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by fotojan Har du fortsatt dette til salgs - og ev. pris? var det du eller jeg som skulle ha grenrør her? meg først meg først. dessuten er det prosjektrust hadde et orginalt et såvidt jeg skjønte. jeg vil ha TRIM. fått pris på 5k +mva for rustfritt SuperSprint. litt for dyrt for mitt budsjett. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Sorry hvis jeg tråkket deg på tærne, men istedet for å lage nok en tråd prøvde jeg å kaste meg på denne. Har heller ikke 5k og kaste bort på et grenrør da jeg skal ha dette i et RCN-prosjekt. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg