mjay Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Hei! Jeg selger en pakke med to TravelPilot DX CD'er fra Blaupunkt. De to CD'ene er Skandinavia/Norden DX 2004 og Major Roads of Western Europe DX 2003. Det er TMC-koder for følgende land: DK, S, B, CH, D, E, F, I, NL. CD'ene er kun prøvd ut en gang hver i Audi Navi+, selges fordi jeg ikke trenger dem. Passer mange systemer, se denne pdf'en for full liste. Nypris for under en måned siden var kr 1.486,-. Orginalemballasje og kvittering medfølger. Selges for rundt kr 1.000,-. Gi bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Orker ikke gjette meg fram til minsteprisen din, si en pris? Jeg byr 500,-? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Det blir nok litt for lite. Den er tross alt helt ny og praktisk talt ubrukt... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Ja? kunne du tenke deg og avsløre hvilken pris klasse du ligger i? :D som sagt.. orker ikke den evige gjetteleken på enkelte av de som selger ting.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Jeg vil gjerne ha rundt en tusenlapp, i og med at det er helt nytt. Beklager gjetteleken :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Ahh, skal sende beskjeden videre til VAG føreren :) Så får vi se hva han bestemmer seg for.. Thnx man Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Takk i like måte! (Prisen kan kanskje diskuteres...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Må nokk beklage å si at.. han ville diskutere prisen litt.. var ikke intressert i dette til 1000kr.. hva med 750? så kan jeg sjekke med han? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 800, og den er hans :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Bump! Noen som byr 700? Under halv pris! Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertie Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hei! Jeg kjøper cdene for 700kr! send meg en mail så fort som mulig så avtaler vi videre. :) min far som var interessert. bertie366@hotmail.com -Øyvind Selmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Flott! Da har jeg sendt deg mail, Øyvind :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg